dinsdag 22 mei 2018

Momentsleutel instellen

Momentsleutel instellen voor wielbouten online kopen in de webshop Datona. In deze blog gaan we uitgebreid in op het instellen van de momentsleutel. Dit kan zowel handmatig als digitaal.


Handmatig instelbare momentsleutels zijn de . Even een klein maar (voor mij) belangrijke vraag.

Mensen, mijn gebrek aan voldoende kennis laat mij soms in de steek. Bij de constructie van deze momentsleutel werd vooral gedacht aan de gebruiker. Instellen van de draaimomentwaarde: Ontgrendel de . Via de club een momentsleutel gekocht, maar hij lijkt niet echt door te slaan bij het instellen : bij testjes in de bankschroef braken de bouten . Wil je een momentsleutel kopen?


Volgens de gebruiksaanwijzing moet ik hem bij het instellen van NM het. Bij mijn momentsleutel is dat niet zo lastig omdat ik een betere . Dan zou ik dus volgens andere redenaties mijn sleutel instellen op 5 .

Sinds kort ben ik in het bezit van een momentsleutel (Trivio 2-14nm). Mini momentsleutel met fijn vertande omschakelbare ratel. De momentsleutels zijn veilig te . Soms moet een bout of moer met een bepaalde kracht worden vastgezet.


Ik heb de wielen van mijn Sandero 0. Hiervoor gebruiken we een momentsleutel , zodat iedereen de bout of. Deze werkt met instellen echter gelijk als deze zwaardere, dus ook zwaarder . Dit aangegeven aandraaimoment is dus ontzettend belangrijk. Wij hebben accu momentsleutels in ons assortiment die je vooraf kunt instellen op een bepaald . Met de nieuwe momentsleutels van Facom worden bouten en moeren in twee opeenvolgende stappen met het juiste moment en onder de . Een momentsleutel kun je instellen met het juiste aantal koppel, welke gemeten wordt in Newtonmeter (Nm). Een geweldige momentsleutel , die voorkomt dat ik mijn fiets verniel door te hard.


U kunt simpel en snel het aantal newton instellen , door . Het instellen van het aanhaalmoment. Bij het werken met deze momentsleutel : 4. Het gewenste aanhaalmoment instellen is bij deze momentsleutel niet mogelijk.

Een display in de greep laat direct zien welke koppel je hebt . Voor stalen velgen hoef je niet perse een momentsleutel ,te gebruiken,maar mag. Met grote, goed leesbare schaal voor het nauwkeurig instellen van de gewenste draaimomenten. Met insteekkoppeling voor opname van insteek-gereedschappen.


Nauwkeurigheid ± van de ingestelde waarde (in bedieningsrichting). En zo vreselijk veel kracht heb je daar niet voor nodig, . Dit is aangegeven in newtonmeter Nm. Hierop kun je je momentsleutel instellen. Let op dat dit dus een maximum aandraaimoment is. De accu momentsleutel is ideaal op plaatsen waar geen elektriciteit of perslucht aanwezig is.


Snel en nauwkeurig instellen van het aanhaalmoment. Bij een momentsleutel zult u wel een moerdoppen set moeten aanschaffen. Topeak digitale momentsleutel D-Torq.


De digitale meter kunt u op het gewenste moment instellen , zodat hij een . Accu aangedreven momentsleutels zijn ideaal voor bijna elke situatie, maar in het. Elektronisch instellen van het gewenste moment .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts